vineri, 10 septembrie 2010

Cele mai mici HDD-uri pe USB 3.0


Adoptia standardului USB 3.0 se produce, inca, lent. Este, intr-un fel, normal. Cu toate ca sunt la ora actuala destule placi de baza cu USB 3.0, suficiente modele de laptop-uri si multe feluri de placi cu USB 3.0 oamenii trec cu greu la noul model. Oricum, producatorii de hardware isi incearca, pe rand, norocul.
Candva, in viitorul apropiat, astfel de produse vor fi la mare cautare. Lacie ne prezinta acum cele mai mici modele de HDD-uri externe cu interfata USB 3.0. Eu mi-as cumpara un adaptor de USB 3.0. Dar n-am ce face cu el. Am deja flash drive-uri USB 2.0, am HDD-uri externe cu aceeasi interfata si toate ma multumesc din punct de vedere al capacitatii. Deci nu vad o metoda eficienta de a trece la USB 3.0 cu niciuna dintre ele.


Articol original: Cele mai mici HDD-uri pe USB 3.0 | Arena IT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu